Спеціальності, спеціалізації
Кафедра менеджменту і маркетингу – випускова кафедра факультету туризму, бізнесу і психології КНЛУ, яка забезпечує підготовку фахівців за такими рівнями вищої освіти:
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти - денна форма здобуття освіти
- спеціальність 073 Менеджмент за освітньою програмою Менеджмент комерційної діяльності (денна форма здобуття освіти)
- спеціальність 075 Маркетинг за освітньою програмою Маркетинг і реклама (денна форма здобуття освіти)
Другий (магістерський) рівень вищої освіти - денна форма здобуття освіти
- спеціальність 073 Менеджмент за освітньою програмою Управління та адміністрування бізнес-процесами (денна і заочна форма здобуття освіти)
- спеціальність 075 Маркетинг за освітньою програмою Маркетинговий менеджмент (денна і заочна форма здобуття освіти)
Терміни навчання:
перший (бакалаврський) рівень – 4 роки
другий (магістерський) рівень – 1 рік і 4 місяці
У межах визначених спеціальностей здійснюється підготовка висококваліфікованих фахівців у галузі менеджменту і маркетингу для роботи на підприємствах і в організаціях різних форм власності та типів господарювання.
Основні професійні функції випускників – це управлінська, аналітична,маркетингова, інноваційна, проєктна, рекламна, комерційна діяльність організацій; бізнес-планування, прогнозування, розробка маркетингових стратегій, просування товарів і послуг на внутрішній чи міжнародний ринок; контролювання та регулювання операційних процесів; Інтернет - маркетинговий та мерчендайзинговий супровід.
Ці функції реалізуються завдяки глибоким мовним комунікаціям наших випускників із відповідною бізнес-лексикою, які вивчають дві іноземні мови:
- англійську
- західноєвропейську (за вибором студента)
Публічна інформація
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти - денна форма здобуття освіти
Історія кафедри
Кафедра менеджменту і маркетингу бере початок із 90-х років ХХ століття, коли були об'єднані кафедри соціально-економічних наук та політичної економії. Нова кафедра одразу стала провідною у підготовці студентів-менеджерів. Із 2002 року кафедра соціально-економічних наук була перейменована у кафедру менеджменту, а згодом – на кафедру менеджменту і маркетингу. У різний час кафедру очолювали: проф. Шутов О.Г., проф. Горкіна Л.П., проф. Захарін С.В., д.держ.упр. Дацій Н.В., проф. Смагін В.Л.
Назва кафедри, її профіль і набір дисциплін, що викладаються, змінювалися і доповнювалися відповідно до вимог часу. Формування у випускників професійних компетентностей у відповідності до потреб сучасного ринку праці забезпечується викладанням комплексу навчальних дисциплін:
- Мікроекономіка та макроекономіка
- Менеджмент і теорія організації
- Державне та регіональне управління
- Економіка і фінанси підприємства, статистика,економічний аналіз
- Фінанси, гроші та кредит, фінансовий менеджмент
- Операційний та адміністративний менеджмент
- Самоменеджмент та управління персоналом
- Методи прийняття управлінських рішень
- Комерційна діяльність і страхування комерційних ризиків
- Управління комерційною діяльністю
- Маркетинг комерційних послуг/ Commercial services marketing
- Стратегічне управління та управління інноваціями
- Менеджмент організації
- Публічне адміністрування
- Корпоративна соціальна відповідальність
- Управління інноваціями, проєктами, якістю та змінами
- Маркетинг
- Логістика, ринкова інфраструктура
- Маркетингова товарна політика і маркетингове ціноутворення
- Маркетингові дослідження та комунікації
- Організація рекламної діяльності
- Маркетинговий менеджмент
- Стратегічний маркетинг
- Рекламний менеджмент
- Міжнародний маркетинг
- Маркетинг інтелектуальних продуктів
- Інтернет-торгівля
- Інформаційні системи в менеджменті і в маркетингу
- Англійська мова (за професійним спрямуванням)
- Друга іноземна мова
Творчі розробки науково-педагогічних працівників кафедри дають можливість поглиблювати практичні навички і компетентності студентів різних освітніх програм з таких проблем, як управління комерційною діяльністю, стратегічний менеджмент і управління інноваціями, управління та адміністрування бізнес-процесами, управління проєктами і змінами, маркетингова діяльність, організація реклами, дослідження ринку, маркетинговий менеджмент, бренд-менеджмент і бренд-маркетинг, Інтернет-маркетинг тощо.
Наші студенти – активні, цілеспрямовані, творчі та креативні, прагнуть до самовдосконалення та розкриття свого внутрішнього потенціалу. Щорічно беруть участь та є переможцями конкурсів наукових студентських робіт, всеукраїнських студентських олімпіад і міжнародних науково-практичних конференцій.
Випускники працюють на посадах:
-
керівників середньої та вищої управлінської ланки підприємств усіх форм власності;
-
директорів з маркетингу;
-
директорів з продажу;
-
комерційних директорів;
-
начальників відділів маркетингу / збуту / матеріально-технічного забезпечення;
-
менеджерів малих, середніх та великих підприємств різних галузей економіки;
-
помічників директора з маркетингу;
-
аналітиків ринку;
-
аккаунт-менеджерів;
-
менеджерів із постачання та збуту;
-
мерчендайзерів;
-
фахівців у сфері Інтернет-маркетингу
Організація освітнього процесу базується на використанні інноваційно-інтерактивних методів проведення занять на основі "кейсів" (реальних ситуацій), ділових ігор, мультимедійних засобів презентації лекційних курсів, «круглих столів», конференцій тощо.
"Місія кафедри менеджменту і маркетингу – забезпечення інтелектуального розвитку та можливостей самореалізації молоді, підготовка висококваліфікованих професіоналів нового покоління – лідерів у сфері менеджменту та маркетингу".