КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЛІНГВІСТИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ


 Кафедра менеджменту і маркетингу

Керівний склад
  • Завідувач кафедри – доктор економічних наук, професор Тарасюк Михайло Вікторович.

Науково-педагогічний склад кафедри

  • Науково-педагогічний склад кафедри

    № з/пП.І.БПосада
    1Богачова Ася Володимирівна кандидат економічних наук, доцент кафедри
    2Брайловська Ольга Олександрівнадоктор економічних наук, доцент кафедри
    3Данченко Людмила Григорівна кандидат економічних наук, доцент кафедри
    4Златіна Ніна Едуардівнакандидат юридичних наук, доцент кафедрии
    5Лиса Світлана Сергіївна кандидат економічних наук, доцент кафедри
    6Машков Костянтин Євгенович кандидат юридичних наук, доцент кафедри
    7Мельниченко Світлана Володимирівна доктор економічних наук, професор кафедри
    8Насікан Ніна Іванівнакандидат економічних наук, доцент кафедри
    9Оленцевич Наталія Володимирівна кандидат економічних наук, доцент кафедри
    10Решетник Надія Іванівнакандидат економічних наук, доцент кафедри
    11Усенко Юлія Валеріївнастарший викладач кафедри
    12Хусаінов Руслан Володимировичстарший викладач кафедри
    13Шульпіна Наталія Володимирівнадоцент кафедри
     

КОНТАКТИ

03150, Україна, м. Київ-150,
вул. Велика Васильківська 73 (корпус № 1), кім. 409
тел.: +38 (044) 287-63-75
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми в соцмережах: https://www.facebook.com/1776046202622403/timeline/
Офіційний веб-сайт кафедри: http://mm.knlu.edu.ua
http://fep-knlu.com

Спеціальності, спеціалізації 

Кафедра менеджменту і маркетингу – випускова кафедра факультету туризму, бізнесу і психології КНЛУ, яка забезпечує підготовку фахівців за такими рівнями вищої освіти:

  • Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти - денна форма здобуття освіти

    • спеціальність 073 Менеджмент за освітньою програмою Менеджмент комерційної діяльності (денна форма здобуття освіти)
    • спеціальність 075 Маркетинг за освітньою програмою Маркетинг і реклама (денна форма здобуття освіти)
  • Другий (магістерський) рівень вищої освіти - денна форма здобуття освіти

    • спеціальність 073 Менеджмент за освітньою програмою Управління та адміністрування бізнес-процесами (денна і заочна форма здобуття освіти) 
    • спеціальність 075 Маркетинг за освітньою програмою Маркетинговий менеджмент (денна і заочна форма здобуття освіти) 

Терміни навчання:
перший (бакалаврський) рівень  – 4 роки
другий (магістерський) рівень – 1 рік і 4 місяці

 

У межах визначених спеціальностей здійснюється підготовка висококваліфікованих фахівців у галузі менеджменту і маркетингу для роботи на підприємствах і в організаціях різних форм власності та типів господарювання.

Основні професійні функції випускників – це управлінська, аналітична,маркетингова,  інноваційна, проєктна, рекламна, комерційна  діяльність організацій; бізнес-планування, прогнозування, розробка маркетингових стратегій,  просування товарів і послуг на внутрішній чи міжнародний ринок; контролювання та регулювання операційних процесів; Інтернет - маркетинговий та мерчендайзинговий супровід.

Ці функції реалізуються завдяки глибоким мовним комунікаціям наших випускників із відповідною бізнес-лексикою, які  вивчають дві іноземні мови:

  • англійську
  • західноєвропейську  (за вибором студента)

Публічна інформація

 


Історія кафедри

Кафедра менеджменту і маркетингу бере початок із 90-х років ХХ століття, коли були об'єднані кафедри соціально-економічних наук та політичної економії. Нова кафедра одразу стала провідною у підготовці студентів-менеджерів. Із 2002 року кафедра соціально-економічних наук була перейменована у кафедру менеджменту, а згодом – на кафедру менеджменту і маркетингу. У різний час кафедру очолювали: проф. Шутов О.Г., проф. Горкіна Л.П., проф. Захарін С.В., д.держ.упр. Дацій Н.В., проф. Смагін В.Л. 

Назва кафедри, її профіль і набір дисциплін,  що викладаються, змінювалися і доповнювалися відповідно до вимог часу. Формування у випускників професійних компетентностей у відповідності до потреб сучасного ринку праці забезпечується викладанням комплексу навчальних дисциплін:

  • Мікроекономіка та макроекономіка
  • Менеджмент і теорія організації
  • Державне та регіональне управління
  • Економіка і фінанси підприємства, статистика,економічний аналіз
  • Фінанси, гроші та кредит, фінансовий менеджмент
  • Операційний та адміністративний менеджмент
  • Самоменеджмент  та  управління персоналом
  • Методи прийняття управлінських рішень
  • Комерційна діяльність і страхування комерційних ризиків
  • Управління комерційною діяльністю
  • Маркетинг комерційних послуг/ Commercial services marketing
  • Стратегічне управління та управління інноваціями
  • Менеджмент організації
  • Публічне адміністрування
  • Корпоративна соціальна відповідальність
  • Управління інноваціями, проєктами, якістю та змінами
  • Маркетинг
  • Логістика, ринкова  інфраструктура
  • Маркетингова товарна політика і маркетингове ціноутворення
  • Маркетингові дослідження та комунікації
  • Організація рекламної діяльності
  • Маркетинговий менеджмент
  • Стратегічний маркетинг
  • Рекламний менеджмент
  • Міжнародний маркетинг
  • Маркетинг інтелектуальних продуктів
  • Інтернет-торгівля
  • Інформаційні системи в менеджменті і в маркетингу
  • Англійська мова (за професійним спрямуванням)
  • Друга іноземна мова

Творчі розробки науково-педагогічних працівників кафедри дають можливість поглиблювати практичні навички і компетентності студентів різних освітніх програм  з таких проблем, як управління комерційною діяльністю, стратегічний менеджмент і управління інноваціями, управління та адміністрування бізнес-процесами, управління проєктами і змінами, маркетингова діяльність, організація реклами, дослідження ринку, маркетинговий менеджмент, бренд-менеджмент  і бренд-маркетинг, Інтернет-маркетинг тощо.

 

Наші студенти – активні, цілеспрямовані, творчі та креативні, прагнуть до самовдосконалення та розкриття свого внутрішнього потенціалу. Щорічно беруть участь та є переможцями конкурсів наукових студентських робіт, всеукраїнських студентських олімпіад  і  міжнародних науково-практичних конференцій.

Випускники працюють на посадах:

  • керівників середньої та вищої управлінської ланки підприємств усіх форм власності;

  • директорів з маркетингу;

  • директорів з продажу;

  • комерційних директорів;

  • начальників відділів маркетингу / збуту / матеріально-технічного забезпечення;

  • менеджерів малих, середніх та великих підприємств різних галузей економіки;

  • помічників директора з маркетингу;

  • аналітиків ринку;

  • аккаунт-менеджерів;

  • менеджерів із постачання та збуту;

  • мерчендайзерів;

  • фахівців у сфері Інтернет-маркетингу

 

Організація освітнього процесу базується на використанні інноваційно-інтерактивних методів проведення занять на основі "кейсів" (реальних ситуацій), ділових ігор, мультимедійних засобів презентації лекційних курсів, «круглих столів», конференцій тощо.

 

 

"Місія кафедри менеджменту і маркетингу – забезпечення інтелектуального розвитку та можливостей самореалізації молоді, підготовка висококваліфікованих професіоналів нового покоління – лідерів у сфері менеджменту та маркетингу".

              

QR код для оплати в Приват24

  • Оплата можлива в додатку Приват24. Комісія банку - 1 грн

    38035 ikonki

 

БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ОПЛАТ

   

Київський Національний Лінгвістичний університет

Tel: +38 (044) 287-33-72 (приймальна ректора)
E-mail : knlu@knlu.edu.ua

Tel: +38 (044) 529-82-86 (приймальна комісія)
E-mail : pk@knlu.edu.ua

НАШЕ РОЗТАШУВАННЯ

03150, Україна
м. Київ-150,
вул.Велика Васильківська,73

Legal notice

Top